اخبار دنیای فیلم ، از همه کس و همه جا

اخبار روز سریال رو اینجا ببینید

اخبار دنیای فیلم ، از همه کس و همه جا

اخبار روز سریال رو اینجا ببینید

بایگانی
پیوندها

این مجری کهنه کار در "دو دست" نیز در کنار هیت لجر ظاهر شد.

براساس گزارش های متعدد در روزنامه های محلی روز شنبه ، تام لانگ ، بازیگر برجسته استرالیایی که به SeaChange و The Dish مشهور است ، درگذشت. او 51 ساله بود.

داستانی در The Sydney Morning Herald بیان می کند که این بازیگر در سال 2012 روی صحنه سقوط کرد و به بیماری میلوما مبتلا شد. وی بعداً برای نبرد با سرطان تهاجمی ، از جمله سفر به ایالات متحده برای آزمایش پزشکی آزمایشی ، تحت درمان گسترده قرار گرفت. این رسانه می گوید: لانگ در اثر انسفالیت ، التهاب مغز درگذشت.

در بیانیه ای به هروالد ، همسر ربکا فلمینگ ، همسر لانگ گفت: این بازیگر هنگام مرگ "واقعاً در صلح و در خانه خود" بود. وی به این پایگاه خبری گفت: "قدردانی راه ما برای عبور از این امر است." "سپاسگزارم برای همه این تجربه های شگفت انگیز با افرادی که به تام اهمیت داده اند و درسهایی که در طول مسیر یاد گرفته ایم. طرز فکر تام همیشه واقعاً مثبت بود زیرا احساس می کرد که واقعاً از طرف مردم استرالیا و جامعه ما حمایت می شود."

لانگ در سال 1968 در والدین استرالیا در بوستون متولد شد و فعالیت بازیگری خود را در سال 1992 در اپیزودی از G.P آغاز کرد. وی ادامه داد که اغلب در فیلم های پرطرفدار استرالیا ، سریال های تلویزیونی و تولیدات تئاتر ظاهر می شود.

لانگ بیشتر به خاطر بازی در نقش Angus در درام طولانی مدت تلویزیون استرالیا SeaChange معروف شد. در سال 2000 ، لانگ برای بازی در این سریال برای یک جایزه موسسه فیلم استرالیا معرفی شد.

این بازیگر برای دو نقش دیگر در جوایز AFI در طول دوران بازیگری ، برای بازی در نقش های شیرهای جوان و قهرمانان کوه نامزد شده بود.

از جمله اعتبارات اضافی او ، Long در دو دست در کنار هیت لجر ستاره دار شد. اعتبار نهایی او سریال کمدی وودلی بود.

این بازیگر علاوه بر همسرش ، از روابط قبلی پسرش ، آریل زنده مانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷
مهدی نیشابوری