اخبار دنیای فیلم ، از همه کس و همه جا

اخبار روز سریال رو اینجا ببینید

اخبار دنیای فیلم ، از همه کس و همه جا

اخبار روز سریال رو اینجا ببینید

بایگانی
پیوندها

این بازیگر در پاسخ به اینکه چگونه عملکرد TV TV اپل از نخستین دوره پاییز خود عمل کرده است ، می گوید: "من بر این عقیده هستم که هیچ کس چیزی را نمی داند که در نهایت یک نمایش چه پاها و چوب داشته باشد."

هنگامی که نمایش صبحگاهی در ماه نوامبر به نمایش درآمد ، منتقدین همه با پیشنهاد اول اپل تی وی + مهربان نبودند ، اما با شروع ستاره های جنیفر آنیستون / ریس ویترسپون در طول 10 قسمت ، نمرات مخاطبان در گوجه فرنگی Rotten به سرعت افزایش یافت.

در حال حاضر این در حالیست که 94 درصد مخاطبان را در مقابل 63 درصد منتقدان قرار می دهد ، و این خبری از ستاره مارک دوپلاس نیست ، که تهیه کننده چیپ بلک است. نویسنده ، کارگردان ، تهیه کننده و بازیگر 43 ساله روی فرش قرمز پیش از نمایش برتر L. B. Bombshell توضیح داد: "اتفاق عجیبی با این نمایش رخ داده است." "فکر می کنم اپل اکنون این را می داند ، اما آنها استقبال منتقدین از این کار را انجام ندادند زیرا آنها عادت داشتند محصول خود را مخفی نگه دارند. وقتی با منتقدین سر و کار دارید ، اسرار را حفظ نمی کنید. منتقدین این را دوست نداشتند ، و فکر می کنم آنها کمی از بین رفتند. "

خوشبختانه برای اپل ، وزوز خبری نبود: نمایش صبحگاهی سه نامزد گلوب را به خود اختصاص داده است: بهترین درام تلویزیونی و نام های بازیگری برای ویترسپون و آنیستون.

دوپلاس می افزاید: "من بر این عقیده هستم که هیچ کس درمورد آنچه در نهایت باعث می شود یک نمایش پاهای و چوب وجود ندارد ، نمی دانم. و خوشحالم که مردم در نهایت تمام قسمت ها را تماشا می کنند." این نمایش می چسبد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۹
مهدی نیشابوری